"vad är billigast av 24 och 50?"

Klockan är 20 i tre och ja, då var man äntligen hemma då. Jag är trött, väldigt trött så jag ska nog gå och lägga mig vilken sekund som helst tror jag. Har i alla fall haft en riktigt rolig kväll, den har bjudit på film med Junior och Adde, sedan massa prat med Theo och Co. för att avslutas med "middag" på donken vid ett tiden. Ja sen tog det ju sin lilla tid att ta sig från Skanstull och hem. Träffade i och för sig Marcus på bussen så jag fick trevligt sällskap sista biten med : )
Ligger nerbäddad i min säng med tv.n på i bakgrunden så allt tyder på att jag faktiskt borde stänga av datorn och sova.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0