"Vi är de sjungande köttbullarna. Lalalallala"

Va är det för sjuka saker man kan köpa från Jamba egentligen. Inte ens värt att lägga ner tid att tänka på det. Juste hurrni, titta nu va långt jag har kommit på min halsduk.

(Ursäkta att den är lite på snedden men jag orkar inte vrida runte den : P )

Har egentligen inget att skriva om just nu och internet är jätte långsamt. Så jag visar er en bild på hur det blev efter att jag bytt ut mina ljusstakar mot en ny fin stjärna istället och sen åter går jag till att sticka på halsduken och ska även plugga matte senare.

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

ooh, bra jobbat irri :D inte så himla långt kvar nu ju :)

2008-12-01 @ 21:01:11
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

Nej jag vet! Kämpar på, har hunnit med ett helt nystan idag. Vill ha med mig den till Berlin på fredag:)

2008-12-01 @ 21:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0