City Akuten

Jag läste precis krönikan i VR, eller ja jag har hunnit läsa halva nu men den är ganska intressant. GE MIG TVÅ SEKUNDER OCH JAG VET. Är det sant tro? Kan man verkligen veta om någon är "rätt" eller inte efter bara två sekunder? 1... 2...
KLART
Är det så enkelt... eller svårt kanske man ska säga, de gäller att ha en bra utstrålning.

Men jag kan inte riktigt säga att jag tror på att det är så, eller. Jag vet inte vad jag ska tro faktiskt, jag är splittrad. Nej, jag tror nog allt att det krävs mer än att bara titta på någon i två sekunder. Självklart de första sekunderna är viktiga, det är då man känner om det verkligen kan bli något. Däremot tror jag inte det är det som avgör allt, för du kan inte veta bara av att se någon... eller?

OJ! Nu börjar Gossip girl så måste rusa.
Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer
Postat av: Johnny

Kan vi göra något idag?

2008-02-20 @ 11:56:35
Postat av: Erika

Visst:P KOm och hjälp mig plugga;)

2008-02-20 @ 15:47:27
Postat av: Johnny

:O Vem använder mitt namn!? :'(

2008-02-22 @ 00:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0