Du är vad du äter,?

Usch va seg jag är idag känner jag. Blir nog snart en dusch sen tidigt i säng, kanske till och med ska läsa våran svenska bok Mannen utan öde.

Nu har Du är vad du äter börjat (ett av mina favoritprogram) så jag är fast i det, haha. Vet inte men man tänker alltid till när man ser det. Vad äter man skälv egentligen? Hur pass bra är det? Men jag måste säga att programet känns lite överdrivet eller asså maten de ska äta. Bara massa frön och grejer, verkar inte som någon riktig mat.

Men just nu känner jag mig inte sådär jätte fokuserad på att skriva känner jag så tar det nog på lördag istället.
JUUUSTE vet ni vad =) imorgon ska jag till Carina och klippa mig igen. Eller ska i alla fall klippa luggen (så den blir lite kortare igen) och färga hårbottnen också! Kul Kul.

Nej, nu får ni ha det så underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0