Du har något på rygen

Vet ni vad för folk jag inte förstår mig på?
Jo sånna där som joggar/springer till affärerna eller centrum sen går de runt där inne, shoppar och provar kläder. Är inte det äckligt? Det är ju inte direkt så att jag vill köpa kläder som någon alldeles svettig person bestämt sig för att prova. Nej, usch sånt går helt bort!

Nu har jag äntligen också fixat mitt pass så det kommer till polisen i Solna redan nu på måndag. Perfekt, så hann det bli klart med namnbyte och grejer tills vi åker till Cypern nu på påskolovet. Haha, hon i "kassan" hos polisen var ju lite lagom rolig.
Polisen: Men vad gör du här igen? Var inte du här nyss?
Jag: Haha, nej eller inte de senaste åren.
Polisen: Är du säker? För jag känner så väl igen dig
Jag: Aa jag är helt säker
Polisen: Aa jag kanske har sett dig på bussen eller så är det någon som är väldigt väldigt lik dig.
Det händer mig alltid något när jag är där, sist var det "blinka två gånger" och nu tror de inte jag vet om jag varit där eller inte tidigare på dagen =P
Sen i kista när jag skulle köpa min klocka trodde tjej i kassan att jag var 86.a. Kändes inte helt fel måste jag säga.

Men nu är jag äntligen hemma och försöker lägga över bilderna från min gamla mobil in i datorn så att Johnny kan ta den sen. Så det kanske kommer lite fina gamla bilder in här sen om ni har "tur", beror lite på om jag lyckas eller inte. Fast jag ska nog "lägga på ett kol" nu så jag får lägga mig i sägen med min stackars fot som bra blir större och större för varje dag som går =/

Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0