=)

Usch!! Innebandy e farliga grejer, efter idrottslektionen då vi spelade innebandy har jag fått en muskelknut i axeln som gör så sjukt ont. Men om jag har tur nu så kommer Johnny upp om ett tag och ger mig lite massage =) Tur att man har snälla vänner.
image230

Har inte skrivit på hela helgen, men har som sagt inte suttit vid den här datorn så. Annars så har helgen varit skön, hyfsat lugn men har ändå haft fullt upp på något sätt haha. Köpte faktiskt ett par riktigt söta skor också på rea endast 200 kr. Inte fy skam, så nu har jag haft på mig de hela dagen. Men tyvärr har jag fått skavsår =/

Nej nu kommer Johnny vilken sekund som helst, så ni får ha det så bra! Så hörs vi imorgon då kommer förmodligen ett längre inlägg...

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0