gonna take alot to drag me away from...

Vet ni vad jag älskar?

När man tränar och kommer in i en sån där "fas" att man känner att man orkar hur mycket som helst. Hade en sån idag när vi var på gymmet och sjukt va skönt det är, kändes som att jag skulle kunna hålla på å springa i evigheter...

Så nu har jag precis kommit ur duschen och jag känner att jag varit riktigt duktig idag faktiskt. Läst svenska boken, varit med Linn hos frisören, gymmat, tvättat, duschat, snart ska jag börja ta fram grejer tills imorron då vi ska bada med klassen och sedan tänkte jag kolla på Gossip girl och läsa lite till.  Känns som en rätt bra planering det där faktiskt.

I dosen't matter who you are, as long as you love me... Det måste vara en låt ungefär alla i hela Sverige och resten av världen har hört. Det sjuka är att fast den egentligen inte är speciellt bra, så blir den på något sätt bra bara för att man kan den.  Det är så med många låtar tycker jag, man hör de någon gång men man kan inte texten till en början. Och då är de inte sådär jätte speciella men när man sedan lärt sig låten blir den riktigt bra, just för att man kan sjunga med i den. Haha, okej kan inte säga att det är så för alla men om jag berättar hur det är för mig. Så är det precis sådär, håll med mig eller var emot mig... ditt val =D

Nej, nu börjar Gossip Girl om 10 minuter så ska försöka "bli av med" lite folk på msn och ta mig till tv.n istället.
Ha en underbar dag allihopa
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0