Got to run

Nu har det återigen gått några dagar (som det brukar bli) och helgen är praktiskt taget slut. Så vad har hänt i helgen? I fredags gjorde jag något jag inte gjort på väldigt länge faktiskt, haha. Nämligen jag, Carro och Linn var på teater, övervintrare hette den och den gick på stadsteatern inne i stan. Vi hade hört från alla andra i klassen som såg den i tisdags att den var konstig och väldigt dålig. Men jag kan inte riktigt hålla med faktiskt! Jag tyckte den va helt okej och de där 2,5 timmarna gick rätt snabbt. Efter det lämnade Carro oss för att åka till Johan så jag och Linn åkte hem till henne och spelade singstar. HAHA var evigheter sen, men riktigt roligt =)

Vem missade melodifestivalen igår då? Förmodligen rätt många, men det var faktiskt ganska kul. Själv befann jag mig med min familj hos Emma, så det blev pizza och sen melodifestivalen för alla. På dagen hade vi match (höll nästan på att glömma de) efter mycket "dramatik" om walk-over så började matchen och själv började jag den med att stuka foten, AJ. Men nog om matchen för jag tänker inte säga hur resultatet blev haha.

Senare på kvällen tog jag och Emma oss över till Johnny, Ludde och Joel. Det var en ganska annorlunda men rolig kväll, haha.

Nu insåg jag att jag ska åka till matchen om 40 min så kanske ska fundera på att börja göra sig iordning. Men ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Johnny

haha vadå annorlunda!? :D

2008-02-17 @ 21:24:40
Postat av: Erika

Hahaha,, jaa:P får ja inte tycka de eller;) fan första gången jag spelade CS

2008-02-17 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0