Honey


Kom nyss hem från skolan, fick sluta lite tidagare idag och för en gångs skull var det ingen hemma när jag kom hem! Förut var alltid pappa hemma på dagarna men nu när han har börjat jobba igen har jag huset för mig själv på eftermiddagarna och det är fruktansvärt skönt måste jag säga. Okej jag ska erkänna hade lite problem när jag skulle hem, kom på att jaginte hade några nycklar med mig så fick gå runt och leta lite bland grannarna men Karin var hemma så jag hade tur.

Så nu tar jag tillfället i akt och sitter och lyssnar på jätte hög musik, nu är ända chansen man har att lyssna på den musik man vill och hur högt man vill utan att någon säger till att det är för högt eller att man ska byta låt. Så jag njuter till fullo kan jag säga haha=D

image231

Idag är det sånt riktigt vårväder. Det är i och för sig riktigt kallt ute, men det är nog mest för blåsten för i solen är det riktigt skönt. Man blir så glad av att det äntligen är sol, längtar bara till sommaren! Då man kan gå runt i flipflop, shorts & linne och tycka att det är varmt då med. Eller när man åker till stranden och ligger där och solar hela dagen sedan åker man hem och känner sig som en "ny" människa, eller när man kan va ute kl 23:00 på kvällen och det fortfarande är ljust.
Men se det från den ljusa sidan, det är inte SÅÅ länge kvar tills dess!

Nej, nu blir det lite mackor och tv en stund för min del innan det bär iväg för coachingen
Ha det underbart allihopa
Erika <3

"P.S" GLAD ALLA HJÄRTANS DAG

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 15:33:45
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Jonna

härlig bild!♥

2008-02-14 @ 15:34:31
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Sara

ha en bra dag :=

2008-02-14 @ 15:37:50
URL: http://www.saranilsssson.blogg.se
Postat av: Erika

Tack det samma :)
Visst e den fin :D

2008-02-14 @ 22:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0