I don't care who you are.... (8)

Tänkte att jag ska skriva innan träningen idag, så att det verkligen blir av. Idag hade vi en ovanligt lång onsdag, då vi hade projekt&företagande lektionen som vi inte brukar ha och ja kan säga att det märktes på alla haha. Vi hade samhälle sista lektionen, då vi skulle kolla på film. När filmen slutade låg hälften av klassen och sov på bänkarna (så intressant var den =P). Efter det åkte vi hem till Linn och tog det lugnt ett tag, kollade på HONEY underbar film de där!
Har återigen hittat en av mina favoritlåtar från förr I Belive- Yolanda Adams, så nu ska jag börja lyssna på den igen haha. =)

Ja så imorron är det, ALLA HJÄRTANS DAG så vad ska folk göra? Är det verkligen många som har planerat något? Jag tror faktiskt inte det om jag ska vara ärlig, (jag kan ju i alla fall hoppas att det är massor som bara ska sitta hemma och inte göra någonting precis som jag, för mitt självförtroendes skull, haha). Jag har i alla fall fått två "alla-hjärtans-dagkort" idag, väldigt mycket kärlek i de kan jag tänka mig. ; )

Nej, nu måste jag gå och äta något så jag hinner innan träningen. Önska mig lycka till så hörs vi imorgon,
ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0