ja de va kul

En skön måndag över då, vi började inte förens 11:45 idag med idrott så det var skönt. Men klockan 09:00 var jag hemma hos Linn, vi hade bestämmt att vi skulle göra företagsekonomiläxan tillsammans, eftersom att den skulle lämnas in idag. Blev frukost tillsammans och sedan gjorde vi oss iordning och åkte till skolan för att ha idrott som sagt. Idrotten var riktigt rolig men rätt svårt! Volleyboll e helt klart inte min grej och det blev endel suckar när jag inte lyckades riktigt som jag hade tänkte, haha. Men jag vet att ni var riktigt glada att ha mig i ert lag ändå ; P Haha, nej men det var roligt trotts att man fick lite ont i händerna och armarna. Och svullnaden på mitt finger från matchen i lördags har nästan helt gått bort nu! =)image229
http://www.kingmagazine.se/king/ImageList.aspx?id=62153&imgId=dsc2431.jpg
http://www.kingmagazine.se/king/ImageList.aspx?id=62153&imgId=dsc2532.jpg

http://www.kingmagazine.se/king/ImageList.aspx?id=62153&imgId=dsc2348.jpg
(hihi honom känner jag ^^)


Nu har jag en kväll med läsande att se fram emot, woohoo! =/ 25 sidor i svenska boken "Mannen utan öde" och sedan idrottshäftet är det jag planerat in för kvällen. Sedan får det vara nog. Så nu ska jag se till att ta mig iväg till sängen och lägga mig och läsa,
ni får ha det så underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: andreas

jaa de va skitkul att ha dig i vårt lag för JP dampa :D hehe bra spelat ! =)

2008-02-04 @ 19:32:28
Postat av: Erika

HAHAHA, vadå han e bara avundsjuk för att han inte va lika cool som jag när han spelade ^^ (A) tack detsamma!

2008-02-05 @ 18:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0