Jag äger ingenting alls, men jag har storstads kontroll

Brist på "ensam tid" vid datorn har gjort att uppdateringen av bloggen har fått lida lite. Har haft fullt upp sedan i fredags. Då var vi på Älvsjömässan, på UF och kollade på produkter och tjänster ungdomar har jobbat med att ta fram, för att starta ett eget företag. Det var faktiskt riktigt roligt, och fanns en hel del smarta grejer. Efter det blev det gymmet och sedan träffade jag Isabelle på kvällen så vi åkte iväg och träffade lite folk. Men var hemma tidigt och somnade på en gång, haha.
Lördag bestod av shopping, middag hos kusinerna och sedan träffade jag Isabelle och Jasmine på kvällen så även då gick vi ut och träffade lite andra kompisar... I söndags var jag så duktig att jag gymmade på morgonen med Linn och sedan spenderade jag dagen med henne och Dana, innan vi på kvällen gick ut och träffade några kompisar sedan gick vi hem till mig igen och sov här. Sov sisådär 6 timmar innan vi gick upp vid 8 tiden och gymmade. Träffade Emma i vällingby och jag och hon åke hem till henne. Vi tog en lång promenad i lunda, skälby och sedan tillbaka hit hem igen. Vet ni hur skönt det var! Det var jätte fint väder, och vi hade trevligt sällskap av varandra. På kvällen kom Isabelle, Johnny och Micke över till mig och Emma så vi kollade på film och satt och pratade hela kvällen och halva natten.

Och idag har det vari en riktig slapp dag, vaknade vid 12- 12.30 sedan gick jag över till emma och var där strax före 14. Så vi satte oss bara och kollade på en film, båda halvsov ungefär hela filmen. Men jag såg i alla fall det bästa av filmen. (början då de sjunger "man är väl infödd"). HAHA.

Nu ska jag städa lite åt fiskarna, sedan blir det middag och sen komm Arian över ett tag. Ni för va nöjda med den snabba uppdateringen jag gjorde nu så lovar jag er att det kommer en bättre om någon dag, eller kanske till och med redan imorgon =)

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0