"The future will be whatever we make it"

Det sägs att man inte kan lära gamla hundar sitta. Kan man då lära dagens människor att minska utsläppen och användningen av onödig energi?

Egentligen är jag inte riktigt rätt person att prata av två anledningar. Den första att jag vet knappt någonting om det här, den andra för att jag själv inte är speciellt bra på att spara energi. Jag sätter igång tv.n sedan går jag därifrån och likadant med radion, jag lämnar lampor, radio, tv och dator på när jag går hemifrån. Jag låter vattnet stå rinnande i evigheter innan jag använder det.
Självklart vet jag bättre, det är väldigt onödigt inte bara för att det förstör miljön men även för min familjs ekonomi. Det är ju trotts allt mina föräldrar som måste betala för det, men jag har nog aldrig innan riktigt förstått varför jag ska stänga av tv.n när jag går därifrån eller liknande. Vad som egentligen händer...
image232

Det här var första och förmodligen sista gången jag skrev om något sånt här. Man måste ju visa att man faktiskt bryr sig om vad som händer och att allt faktiskt inte kretsar kring skor, kläder och skvaller.

Däremot tänkte jag bry mig lite om mig själv nu och lägga mig och vila en halvtimme- timme tills jag ska iväg och coacha. Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Nadja

Heej, jag såg att du hade skrivit ett inlägg om att du ändrade ditt namn..hur gjorde du det?
kan du berätta mer detaljerad..för jag har tänkt själv på att göra det.

2008-02-22 @ 20:43:30
Postat av: Erika

Hej :)
aha,, ehm de e lite svårt för jag vet inte själv. Det vsr inte jag som sköttet det utan mina föräldrar. Men om du vill lägga till bokstäver lr likande i de namn du redan har kostar det en viss summa per bokstav tror jag. Sen la jag till ett mellannamn oxå, men det var typ gratis. Testa att googla på namnbyte lr något kanske kommer upp då:)

2008-02-23 @ 01:05:18
Postat av: Nadja

Jaha okej.. tack =)

2008-02-26 @ 21:56:49
Postat av: Oscar,vem annars?

Man går till patent- och registreringsverket =)

2008-03-09 @ 11:11:01
Postat av: Erika

haha jasså. aa men då vet hon nog de nu:)

2008-03-09 @ 23:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0