Winter all over again

Klockan har visst redan hunnit bli 14:00 och jag har inte hunnit göra någonting ännu, vaknade i och för sig för en och en halv timme sen...
Blev visst inget inlägg igår förlåt för det, men fanns aldrig riktigt tillfället, vaknade kl sju på morgonen och tog min in till Vällingby för att coacha små flickorna. Var hemma strax efter 11 igen så då blev det frukost sedan somnade jag till sex and the city. Vaknade igen efter nån timme och då var det dags att åka och spela match i Blackeberg.

Och som alla nog har märkt nu är det vinter ute igen! =O Helt sjukt, har nog inte varit så här mycket snö på hela vintern så kommer det nu i februari när man äntligen börjar hoppas att det ska bli vår.
image228
(oj bilden va visst på fel ledd, men skit samma ni ser ändå:) )

Nej nu är klockan så pass mycket, ska göra mig i ordning och sedan försöka få med mig mamma till kista, stinsen eller kanske stan ett tag. Får se om det blir något inlägg ikväll, beror på om jag träffar Pontus eller inte. Det återstår att se,
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0