back to school

Trotts att idag var första skoldagen har den här dagen varit riktigt bra och jag är jätte glad. Måste erkänna att det var rätt svårt att somna igår vid halv ett tiden när man är van att somna fram emot tre-fyra. Men tillslut vid tre-tiden somnade jag och sov i ungefär tre timmar innan det var dags att gå upp igen vid sex. Otroligt nog var jag jätte pigg, förmodligen övertrött men det gjorde mig inte så mycket. Hellre det än att gå runt som en zombie som jag brukar göra.

Fick sällskap av Emma till tunneln på vägen till bussen, alltid trevligt. Sedan började inte italienskan helt fel heller utan vi satt och kollade på gudfadern hela lektioner och så blir det även imorron.  Hela dagen såg ut att bli riktigt bra, men det ska alltid hända något såklart. Idag blev mitt tredje lås knippsat i skolan, haha. Jag som var så lycklig att jag äntligen hade kodlås så jag inte skulle kunna låsa in mina nycklar igen. Men ja då slutade de fungera istället haha.
image215
Efter skolan blev det gymmet med Linn och Lukas sedan åkte jag och Linn hem till mig. Det var dags att ha våran "jeans-dag". Vi hade innan lovet bestämmt att vi skulle träffas vi två och även Carro och laga och sy in alla våra jeans. Men som vanligt blev det inte av så vi tog det idag så nu känns det riktigt bra, mina favorit jeans är lagade igen.

image216
Nu har jag nyss slutat prata med Stelio och Tom i telefon, riktigt roligt faktiskt. Gu vad jag älskar att prata i tel med vissa alltså. Det kan verkligen vara riktigt roligt. Så nu är jag på riktigt bra humör faktiskt, sitter och lyssnar på kass musik så snart kommer mamma att bli tokig på att samma låtar går om och om igen.

Nej nu ska jag ta och dra mig, träning imorgon så vi får se om det blir något inlägg.
Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer
Postat av: malou

vart har du köpt den röda klänningen elr va de e ? :)

2008-01-12 @ 12:04:39
URL: http://maalous.blogg.se
Postat av: Erika

Den köpte jag på gina tricot haha:P

2008-01-15 @ 22:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0