Big City Life

Jag har suttit och lyssnar på Anders Johanssons skicka If it's all I ever do om och om igen i evigheter nu känns det som, men vet inte riktigt vad jag ska göra. Finns ingenting alls att göra just nu faktiskt det var länge sen jag var hemma varje kväll på veckan. Så nu börjar jag få brist på ideér man kan göra. Redan testat att ta de lugnt och titta på tv, sedan gå och lägga sig tidigt... och allt var det nu är. Men jag gissar på att det blir en sådan kväll idag igen, ska nog snart ta en dusch innan jag lägger mig i sängen och kollar på några avsnitt av sex and the city.
image227
Blir förmodligen inget inlägg imorron, beror på vad kvällen har att bjuda på. Men räkna inte med något, men på lördag någon gång kommer det nog garanterat ett. I och för sig har jag "miniligan" på morgonen i vällingbyhallen och sedan match själv men sen förhoppningsvis =P

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Niklasbb

den låten är fan brra på riktigt den..

2008-02-01 @ 00:31:10
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: Erika

Aa, den e klockren

2008-02-01 @ 08:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0