Fågel, Fisk och Mitt i mellan

Guuu vilken underbar dag det har varit! Helt ärligt så har den varit riktigt bra faktiskt, en av de bästa födelsedagarna jag haft. Dagen med Linn flöt på skönt och vi tog det bara lugnt, bad och gym = toppen! På kvällen/eftermiddagen kom Pontus hit och vi fortsatte ta det lugnt, läste Veckorevyn och hade det allmänt kul. Sedan kom Emma och Tobbe med världens överraskning!! Ett litet litet akvarium med två små guldfiskar, som senare under kvällen fick namnen Tinsel och Skipper. Det blev även några timmar med tårtat och diskusioner och dumma samtal, kan stålmannen få hål i tänderna? Skämten om mannen som trodde han var en mal och Bratislav...
image222
(Skipper har gått å gömt sig på den här bilden, haha)

Sedan kom även Rikard lite senare på kvällen med en skit gullig present! Ni vet sånna där tröjor där det står t.ex. Öl byggde denna kropp. En sån fick jag fast med texten Oboy byggde denna kropp, hahaha hade helt glömt bort att vi pratade om sånna förut och att jag sa till honom att jag ville ha en sån. Så det var verkligen gulligt att han kom ihåg det, blev riktigt riktigt glad. Undrar bara hur han fick tag i den...

Tyvärr kom inte Karin förbi =/, men har sparat tårta till henne (om jag inte hinner äta upp den innan hon kommer hit, haha).
Så imorgon blir det skolan och sen upp till Vällingby för att köpa fiskmat och ett litet fint prinsesslott till Tvinkel och Skipper, hahahaha!



Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

haha åh :D grattis i efterskott :) haha härlig t-shirt också :D

2008-01-27 @ 01:20:15
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

Hah tack så mkt:)
Visst e den skön, :D

2008-01-27 @ 18:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0