Från 2007 till 2008

Då var det här verkligen sista dagen på lovet då. Fast hittills har den varit riktigt skön faktiskt, vaknade sådär vid 12 tiden. Sedan dess har jag bara tagit det lugnt, duschat, kollat på tv och suttit vid datorn. Ska snart titta på ett riktigt roligt program på 4sport pros vs. joes hette det. Sedan blir det middag och en snabbis över till Rikard för att kolla på film.  Annars blir det en slapp dag, orkar inte anstränga mig för att göra någonting. Ska verkligen bara ta det lugnt och "njuta" av den sista dagen.
image213
För några dagar tog cupen i täby slut, så nu är det bara ett år kvar tills nästa gång. Men innan dess kommer massor att göras. Ska ner till Göteborg och spela, massor av matcher ska spelas, träningar, lagkvällar. Ja allt möjligt spännande. Den 19/1 är det till och med något "Västerortsderby" som vi ska ta med småflickorna på.

Men det finns massor av spännande saker att se fram emot detta år, 15 dagar kvar tills jag fyller 17 är bara en av de. Falkenberg i sommar en annan, Västerås i helgen en tredje. Sen säkert även massa saker jag glömmer bort just nu. Fast det kommer även komma mycket som blir jobbigt. Längre skoldagar, mer läxor, mindre tid för kompisar och annat man hade tid att göra nu när skolan ändå var så pass slapp som den var. Jag gör mitt bästa för att vara positiv just nu bara 1,5 år kvar sen så börjar trean och då är det endast ett år kvar i gymnasiet.
Juste nu imorgon när vi kommer tillbaka är det tre stycken tjejer som har slutat i klassen, vilket gör att vi bara är ungefär 31 elever kvar. Vår klass blir bara mindre och mindre, haha. Förhoppningsvis börjar det någon ny rolig nu.
image214

Ja nu vet jag inte riktigt vad jag ska berätta mer så det får väl räcka där. Kanske blir det så att jag skriver ett inlägg även imorgon med men jag lovar ingenting haha. Om det nu är så att ni vill det får ni väll hoppas ordentligt =P
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Oscar

Jasså,du ska våga dig ner hit iår igen. =) Kulkul. Hoppas vi ses :)

2008-01-09 @ 01:19:35
Postat av: Erika

Haha ja, jag hade tänkt att göra det :) Ja vi ses säkert förmodligen :)

2008-01-12 @ 09:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0