Gör som mig, var en svan!

Nu har jag skjutit upp det här inlägget tillräckligt länge. Vet inte varför, men har alltid en förmåga att göra allt i sista sekund. Bara så att ni vet så skriver jag det här med fet, kursiv och understruken text. Idag är det exakt en vecka kvar tills min födelse dag =)

Idag har varit en jätte skön dag, eller hela den här veckan (de två dagarna som gått) har varit skön. Nya schemat började i måndags och jag trodde att det skulle bli en mardröm men hittills är det helt okej. Idag hade vi som vanligt våra sköna tisdagar, kl 08.00-13.00 (och nästan alltid slutar vi före 13.00). Idag var jag och Linn på gymmet vid 13 tiden och gymmade. Våran "nya grej" är att bada efter, så det gjorde vi även idag. Haha, inte helt fel faktiskt att ligga där på madrassen och prata i 30 minuter kanske. Sedan hamnade vi hemma hos Linn ett tag, innan jag tog mig hemåt för att sedan åka iväg med mamma till Kista för att shoppa lite.
image218

Inte ätit någon middag ännu, inte varit hungrig sen vi "frossade" i mackor efter gymet. Men käns som att det kanske vore dags att äta någon slags middag nu. Oboy och mackor låter inte helt fel, haha. Sedan plocka fram grejer till idrotten i skolan imorron och kanske vad man ska ha på sig. Efter det ska jag nog faktiskt bara gå och lägga mig. Igår efter att jag kom hem från Rikard vid elva tiden var jag så sjukt trött. Gick och duschade och somnade sedan samtidigt som CSI tog slut.

På lördag blir det en dag med småflickorna och Emma i Vällingbyhallen för att kolla matcher innan jag åker till Tom på kvällen, kommer nog hem på söndagen. Inte sådär jätte kul att sitta och ta sig från Vallentuna vid ett tiden på natten, haha. Det ska bli riktigt roligt den här helgen, massor att göra precis som förra... nej nu blir det middag. Ha det så bra allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0