Minnen, massor av de

Nyårsafton blev kanske inte riktigt som jag hade tänk mig, ligga hemma magsjuk är inte riktigt det man vill. Men tillslut tog jag mig upp till de andra och kände mig hyfsat pigg. Tidigt i säng blev det trotts allt och jag sov redan vid halv tre tiden. Blev väckt klockan tre på tisdagen och var nästan helt frisk igen (självklart ska man vara frisk dagen efter men itne på nyårsafton).

Trotts det blev det en lugn dag igår filmer och liknande fick tiden att gå. Konstigt nog var jag inte ett dugg trött när klockan var tre på natten igen. Utan vid ungefär halv sex tiden somnade jag tillslut, sov väldigt gott fram till 10 tiden då klockan ringde. Dags att åka till Täby!

Precis som alla år är det Täby basketcup i Tibblehallen 2-5 Januari. Trotts att vi inte är med och spelar varken iår eller året innan det så är det lika kul att åka dit varje år. Kolla på matcher, träffa kompisar från andra klubbar och lära känna nya kompisar. Speciell känsla varje gång man är där, går inte riktigt att förklara (man bara vet hur det känns).

Men något idag gjorde helt klart min dag. Tänk att några ord bara sådär kan göra att man blir så oroligt glad.
image212
Saknar dig sjukt mkt med...

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

vad tråkigt att vara sjuk på nyår, riktigt surt :( hoppas ni hade kul på täby cup iallafall :)

2008-01-04 @ 18:40:24
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

joo de va riktigt synd asså. Jo de e jätte kul hittills :) sista dagen imorron tyvärr :/ så ska dit och kolla lite finaler och träffa folk en sista gång innan de åker hem igen.

2008-01-04 @ 21:42:14
Postat av: Emma

jaha okej men vad bra! :D hoppas finalerna blir spännande (;

2008-01-06 @ 01:33:07
URL: http://eemmapemma.blogg.se
Postat av: Erika

haha aa de va rätt spännande i början, men sen vann täby ganska stort:P

2008-01-06 @ 03:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0