satc

Det har gått några dagar nu eller nästan en vecka. Men har som sagt inte blivit den typen av tid famför datorn, nån timme här och där på kvällen, men då har det aldrig passat att skriva. Haha, jag ursäktar alltid mig själv för att jag inte skriver så ofta, men vem ursäktar jag mig till? Er? Vad ska ni göra? Säkert inte ens så att någon följer min blogg regelbundet =P

Nej nu har jag spenderat eftermiddagen/kvällen med lite plugg tillsammans med Emma så nu får det räcka, kommit halvvägs i pluggandet till samhällskunskaps provet på onsdag, men eftersom jag slutar tidigt imorron så är det nog rätt lugnt tror jag. Ska kanske om jag orkar fortsätta lite till senare ikväll.
Förutom det har det varit en riktigt skön dag, när idrotten väl kom igång och Linn, Jag och Robin  vann nästan alla matcher i badmintonen så var det riktigt roligt. Och trotts att vi slutade halv 5 så gick det väldigt fort.

Är inte riktigt på humör för att blogga just nu, är helt fast i Sex and the city :) Men skriver ett inlägg imorron istället,
ha det underbart allihopa (så länge)
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0