Suddenly I see

Nu har jag exakt 12 minuter på mig att skriva och sedan hinna till tv.n för att se på Gossip Girl, (serien alla tjejer ser fram emot just nu). Precis som alla andra tycker jag den verkar riktigt bra, har läst halva första boken och den är helt okej. Fast jag tror att serien verkar bättre och förhoppningsvis är den det också.

Trotts att vi bara gick till 13:00 idag har dagen varit riktigt seg. Har varit jätte deppig hela dan, usch nej verkligen inte min dag idag... Det blev lite mycket där bara, allt förändrades så snabbt så jag var inte berädd på det...
Träffades Isabelle en snabbis och hade vårat så kallade "girl talk" som vi brukar ha ibland på rasterna i skolan när vi har massor att prata om och berätta.
 image225

Nu är det 8 minuter kvar så jag har lite lite tid. För en gångs skulle tror jag faktiskt att jag ska gå och lägga mig tidigt, inte bara säga det utan faktiskt göra det också. Somna till några avsnitt av sex and the city känns inte helt fel just nu faktiskt. Har redan bestämmt kläder till imorgon också så det är fixat bara att gå upp och klä på sig. Nej, nu ska jag försöka ta mig härifrån och lägga mig i sängen med ett glas vatten eller oboy och kolla på Gossip Girl. Vi hörs kanske imorron annars får ni ha det toppen allihoa
Erika

Juste IM IN LOVE with this one...image226

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0