Sven

Det blev inte så lyckat igår när jag skulle skriva mitt inlägg av någon anledning fungerade det inte att logga in på bloggen så det kunde tyvärr inte bli något inlägg. Så jag gör ett försök nu istället så får vi se hur det går. Precis som alla andra dagar den här veckan har skolan varit riktigt skön idag, kan bero på att vi inte har samhällskunskap en ända lektion denna vecka förutom imorron. Även engelskan idag var lite halvt inställd och på italienskan de andra dagarna har vi bara kollat på gudfadern så ja. Inte så där jätte mycket lektioner för våran del. Det roliga är att det fortfarande är lika kul att träffa alla i klassen på morgonen när man kommer, haha lite sjukt.

Snart ska jag iväg och coacha eller OJ! klockan var visst bara halv tre. "Bara" två timmar kvar tills jag ska gå då. Kanske smiter över till Emma lite tidigare om hon inte har allt för mycket plugg.

Nej nu ska jag ta lite oboy och sedan titta på en film eller liknande...Så går jag kanske över till Rikard senare ikväll... så det blir inget inlägg=)
Ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0