and I'm of to bed..!

Tänkte bara skriva lite snabbt innan jag gick och la mig. Det här blir sista inlägget nu på ungefär 9 dagar eller vad det blir. Imorron bitti vid åtta tiden åker vi ner mot Köpenhamn, där vi ska spendera morgondagens kväll och lördags förmiddagen. Då vi åker till Falkenberg och stannar kvar där i en vecka. Så jag är väl hemma nästa lördag eller söndag och då kan ni räkna med ett inlägga. Innan dess lär det nog bli väldigt ont om de, tror inte att jag kommer ha någon tillgång till en dator eller ens ha lust att sätta mig vid en haha. Nu måste jag verkligen gå och lägga mig ska upp igen fyra timmar, suck kommer bli en plåga men det är smällar man får ta om man inte går och lägger sig någon gång.

Så ni får ha det underbart allihopa denna vecka och lite mer så ska jag också ha det : )
Erika

Kommentarer
Postat av: niklasbe

Skön bild:)

2008-07-21 @ 22:31:29
URL: http://niklasbe.blogg.se/
Postat av: Erika

haha jaa, den e gamal.:P från förra sommaren i nån park på söder:P

2008-07-22 @ 13:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0