FFF, fit for fight

Så nu har jag hunnit vara hemma en hel dag och underbart har det varit! Tillbringade dagen med Emma, vilket var riktigt mysigt, synd bara att det är busstrejk : /. Det satte lite stopp för våra planer med shopping. Behöver en ny klänning och ett par nya vita tygskor innan vi åker till Grekland. Så vi får hoppas att strejken snart är över så man slipper känna sig så fast hemma. Det är ju helt hopplöst nu, utan körkort kommer man ingenstanns. Man får cykla men usch det är jobbigt och jag måste skaffa en ny cykel.

Testade våran nya träningsmaskin igår kväll och det känns i benen idag kan jag säga, haha. Blir en ny vända på den imorron bitti, så jag hoppas att inom någon månad iaf ska kroppen vara lite mer fit for fight, hahaha. Usch man är alldeles för slapp på sommaren.

Nej nu ska jag fixa lite... kommer kanske en update senare. Annars hörs vi imorron.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0