Övningskörning snart

Nu har jag hunnit vara hemma en hel dag, eller lättare sagt idag blir den andra dagen. Tänkte inte skriva om Falkenberg nu för det känner jag inte att jag har någon riktig lust med men det kommer antingen ikväll eller kanske imorgon eftermiddag. Idag ska jag möta "gänget" haha, nej men Carro, Jonsson och Andreas för att åka och bada. Det ska ju bli riktigt varmt så man måste ju passa på eller hur. Ikväll har jag även min övningskörningskurs som jag ska gå på så jag måste nog börja röra mig hemifrån om inte allt för länge om jag ska hinna va på "stranden" något alls. Därför ska jag nog slita mig härifrån nu och faktiskt börja göra någon nytta haha.

Och juste ett litet P.S. bara sådär. Har köpt nya guldfiskar nu efter att Tinsel och Skipper avled. De heter Harald och Snövit, kan lägga upp en bild på de vid ett annat tillfälle haha.

Ha det underbart allihopa'
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0