"Sjusovare"

Vad händer med mig egentligen?
Jag sover bort hela sommarlovet, skandal. Igår vaknade jag typ 20 i 1, idag halv 3 herregu. Fattar inte ens hur jag kan sova så länge, elva timmar eller vad det var.  Aja, jag lär ju va utvilad i kväll i alla fall haha.



Kollade på The Happening igår med Pontus, säger bara: skiiit äcklig film. Alla dödar typ sig själva, eoow! : P Såhär på sommaren när det är dåligt väder kollar men verkligen på hur mycket filmer som helst, jag har nog sett minst mellan 10 och 20 denna sommar. Av någon anledning kollar jag inte alls lika mycket på film på vintrarna, fast det borde vara tvärt om.

Nej, nu ska jag sysselsätta mig en timme till ganska precis innan jag ska kolla på tv4 och GP galan eller vad den hette, haha, där Johnzy ska springa! =) Ska bli riktigt roligt är nervös för han skull haha! Han var här imorse och laddade upp med lite vänner-avsnitt, lite mysigt sådär =).
Sen beger jag mig kanske över till Linnie och kollar på film med henne och Amanda men vi får se. Maybe I'll talk to you all later...

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0