Still alive

Nu är det torsdag, fredag, lördag, söndag och måndag kvar tills jag kommer hem till Stockholm igen. Eller vi åker förmodligen på måndag morgon men i alla fall... På ett sätt längtar jag hem men på många sätt inte, saknar min säng. Det är nog allt, annars trivs jag jätte bra här nere. Mycket folk runt omring en hela tiden, mysigt, träffar mycket nytt folk och ja... allt. Det känns inte som man gör så mycket men konstigt nog gör man saker hela tiden, vilket inte är mig något emot. Mycket roligt har hänt. Så som sol och bad på stranden, en överraskning, shopping och lite annat haha. Detaljer går jag in på när jag kommer hem sen.

Nu ska jag måla mina naglar och sedan börja läsa min nya bok innan vi måste göra oss iorning för att åka in till Göteborg ikväll : ) Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0