Svårt att låta bli

Vet ni hur svårt det var att låta bli att sjunga med i låtarna på Mamma Mia - the movie?? Jag hade riktigt problem, haha vilket slutade med att jag och Emma satt och sjöng med lite smått. Man vara bara så lycklig under den en riktig "feel good" film tyckte jag. Min mamma hade helt rätt man kunde inte låta bli att sitta och le fånigt genom hela filmen. Har lovat Johnny att jag ska följa med honom och se den också, hihi, vadå den var ju bra så jag tackar inte nej! =) ABBA var trotts allt mina idoler när jag var liten, har en av deras samlingsalbum här någonstanns signerat och allt.
http://www.youtube.com/watch?v=-1egohTOlQk&feature=related Helt klart en av mina favoriter så lyssna noga!

Över hela sett så var det här en dag med massor att göra. Klippning, shopping, återlämning av saker och bio inte illa haha. Maten fick utebli och blev bara en macka med halloumi till frukost och lite torrt bröd till middag. Turen att Isabelle och Emma kom hit efter bion så att vi fick baka paj och tjocka oss haha, nu känns det som att jag har ätit för typ tio personer!

Nu ska jag lyssna och sjunga lita Abba låtar från filmen =)
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Jasmine

värför fick inte jag vara med? ni kunde smsat?

2008-07-19 @ 16:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0