lite snabbt sådär bara

Då är man hemma och åter igen trött efter dagen som varit. Det var ett tag sen jag verkligen kände att jag ville gå och lägga mig såhär tidigt, om man bortser från igår. Vaknade hyfsat tidigt idag, eller vid tio för att nång (säljare såklart) ringde! Måste de ringa så tidigt på morgonen? Tog mig i alla fall upp ur sängen och gick ut för att springa lite, men det blev inte långt. Dålig kondition och strålande sol var ingen bra kombination, så det blev ett "dyk" (snarare plask) rakt ner i poolen med kläderna på. Fick även Johnzy att komma över på en pratstund, vilket alltid är trevligt =D.

Resten av dagen spenderade jag med att läsa min bok, satsar på att hinna läsa ut den innan jag åker. Så har inte många dagar kvar nu, dags att sätta fart! I alla fall, middag blev det med Andreas och Jonsson innan vi gick ner till Spånga för att hyra en film. Haha det var riktigt kul att träffas igen, vi har inte umgåtts på länge nu eftersom alla är borta hela tiden. Men om ungefär två veckor när alla är hemma igen blir de "Saw"/"Sov"- maraton haha. Ska bli kul, haha. Juste Marcus kom och tittade på film med oss också innan vi gick hem till honom allihopa för att se "Freddy vs. Jason". Jag var självklart den ända som tyckte den va läskig också, men vadå den var ju det. Är perfekt väder ute nu så det var riktigt skönt att gå hem, skulle utan problem kunna tänka mig en promenad till faktiskt.

Aja, lite halvtaskigt inlägg men var tvungen att skynda mig. Nu börjar SATC när som helst igen...
Ha det underabart allihopa (blir mer update imorgon, då blir de shopping, bio och klippning)
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0