Rumors

Det är helt sjukt va folk sprider rykten nu för tiden. Hur kommer de på allt egentligen?
Fick nyligen reda på att jag tydligen hade snackat skit om någons kille, vet vem killen är men tjejen har jag ingen aning om vem det är. Och jag har aldrig sagt något illa om hennes kille det kan jag säga. Det är ju roligt att min kompis storebror kommer och berättar för henne att han hört att jag och hon sagt massa grejer om den här killen som om jag inte minns fel är hans kompis. Så nu när jag gick hem från bussen ropar två killar som bor här i närheten och är den här killens kompisar att jag ska passa mig.
Herre gu kan folk bara sluta hitta på saker och sedan gå runt och säga det till andra om det inte ens är sant..!

Men nu ska jag gå och göra mig iordning och sedan lägga mig och sova.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0