Cause you had a bad day

Det var tydligen inte alls min dag idag...
Eller dagen började bra, vaknade hyfsat tidigt, satt på baksidan ett tag, sedan gick jag och pappa ut och tränade (sprang/gick 6km, intervaller lixom) kändes riktigt bra efteråt. Direkt när jag kom hem hoppade jag i poolen för att bli av med lite värme, helt sjukt va varmt det var. Så här lågt gick allt precis som jag tänkt mig, inga problem alls.

Det var när vi åkte till Vällingby saker inte började gå min väg, haha. Först skulle jag byta en tröja till en mindre men slutade med att jag lämnade tillbaka den för att den inte va så snygg som jag tänkt mig. Sen skulle jag kolla på en kjol på Mango, den fanns i skyltfönstret men när vi frågade efter den sa de att de inte hade den. Vi gick vidare å skulle byta några andra grejer och ingen av de fanns i den storlek jag ville ha så då slutade det med att jag köpte en annan kjol som var alldeles för stor så nu måste jag byta den också, woohoo!

En bra grej är i alla fall att jag ska få nya "löpskor" eftersom mina är typ två storlekar förstora. Vilket jag upptäckte idag efter att jag haft de i typ två år, inte konstigt att de känns som man ska trampa snett hela tiden och att man åker fram och tillbaka i de. Så nu på måndag ska jag möta pappa i stan och fixa det. En till bra sak, på fredag åker jag till Köpenhamn för att shoppa en dag och sedan vidare till Falkenberg där vi ska vara en vecka. Det ska bli riktigt härligt.

Nu funderar jag på att börja min daglia procedur när de gäller att göra mig iordning för att gå å lägga mig. Så att jag har allt klart sen lixom.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0