Katie Price

Nu är jag nästan klar med andra boken av Katie Price "Crystal" som den heter, läste ut den första för ett tag sen. Jag rekomenderar de verkligen kan jag säga, kanske inte är något om man inte gillar eller tycker det är jobbigt att läsa på engelska..., men lättlästa är de. Riktig "sommarbok" om man nu kan säga så haha, passar perfekt att ligga och läsa ute när man solar eller liknande.
Här är båda böckerna, den till vänster (angel) borde man läsa första för Angel har en roll i boken till höger (crystal). Båda är helt klart läsvärda. Jag har till och med beställt en av Katie Price's andra böcker "Jordan" som den heter, så den får jag hem om några dagar.
Vi får se om den är lika bra som de andra, men efter det jag läst om den så ska den till och med vara bättre säger många. Har beställt hem några andra böcker också, tjejböcker ofcourse. De var på rea på internet kostade typ 40 kr och verkade rätt bra så jag "slog" till. Nu har jag nog så jag ska klara mig tills sommaren är över, är ju trotts allt två semestrar kvar och jag älskar att läsa på stranden så det ska nog bli ganska perfekt. Fyra böcker på två eller tre veckor beror på hur fint vädret är.

Jag får inte glömma att berätta att jag ska få en cykel nu också, Äntligen! En gammal damcykel röd, vit eller svart kommer den att vara. Vet ännu inte själv hur den ser ut men får hem den om några veckor så det ska bli riktigt riktigt roligt!

Nu ska jag gå och göra mig iordning och sedan gå och lägga mig så jag inte sover bort hela dagen imorgon. Får hoppas på att det blir fint väder också så jag kan lägga mig på baksidan som idag. Riktigt mysigt att sitta där, äta frukost och läsa =)
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0