Värmebölja : O

Sry men har inte orkat sätta mig ner vid datorn för att skriva än, det har varit för varmt helt enklet. Jag klagar inte, verkligen inte snarare tvärt om. Jag älskar värme och sol, det är så fantastiskt mysigt och man blir så glad bara. Det är verkligen svårt att vara arg på någon när det är sol, varmt och fint väder ute.

Idag i värmen kämpade jag och mamma oss iväg mot först outlet där vi åt lunch, köpte väskor och andra små saker på rea och sen även en resväska. Vi tog oss även till Veddesta centrum (som jag aldrig ens hade hört talas om förut. Och jag förstor varför när jag när jag var där. Riktigt B-ställe) där jag gjorde syntestet för att få övningsköra. Sist åkte vi till Vällingby och köpte lite saker på rea även där. Jag var helt slut när jag kom hem sen, att gå omkring i fem timmar i den här värmen tog verkigen död på mig. Nu däremot har jag vilat upp mig några timmar, har även hunnit skriva mitt CV så ska dela ut det imorgon. Ska även kämpa mig upp och gymma imorgon bitti, men det ska inte bli helt fel. Snarare tvärt om, ska bli riktigt skönt faktiskt. Efter det blir det frukost ute någonstanns med pappa.

Kan inte riktigt koncentrera mig på att skriva just nu, för de är Sex and the City på tv.
Så jag skriver mer och kanske intressantare någon annan gång : P
Ha de underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0