Utkast: Vet ni ...

Vet ni vad?? Vet ni vad som händer imorron?
Då åker jag hem, hihi till Stockholm igen. Jag har de senaste dagarna/veckan insett att jag inte är någon skogsmänniska. Jag trivs bäst i "stan", inte ute i naturen. Skog och sådant är ingenting för mig, en längre period i alla fall. Okej några dagar men sen, nej tack. Nu har jag gjort mitt här för iår så får vi se hur det blir nästa år haha.

Jag började skriva det här inlägget idag på dagen någon gång, kanske sådär vid tre eller fyra tiden. Men det hamnade som utkast ett X antal timmar tills nu. Nu är klockan 02:23 och jag är ensam vaken. Alla andra har gått och lagt sig, vi ska nämligen gå upp vid 6 tiden så att vi kommer iväg till 07:00. Good luck till oss? Frågan är nu bara vad jag ska göra hela natten. Tänkte nämligen göra samma sak som när vi skulle åka hit, jag e vaken hela natten och sedan sover jag i bilen. Det är ju trotts allt 14 timmar som ska spenderas i den. Klarade mig ganska bra på vägen hit tycker jag, sov 11 timmar då, får väl se hur många det blir på hemvägen...


Hm, vad kan jag mer berätta?
Jo det är midnattssol här uppe (eller vad det heter) så det är ljust dygnet runt. Just nu ser det ut som klockan e kanske 5 på kvällen eller något fast den egentligen är halv två på natten. Vilket gör att alla tider och allting blir helt fel, för man har inte någon koll alls. Hemma brukar man ju känna av när det börjar bli sent och så för då blir det mörkare, här blir det inte det. Vilket resulterar i att alla våra middagar typ är vid nio tiden osv.
Jag skriver kanske inte de mest intressanta sakerna att läsa just nu, men ni får fakiskt nöja er idag. Måste ju ha något att fördirva tiden med eller hur haha. Just nu är det att skriva här, försöker även komma på vad det vita ute på vattnet är och hitta någon bra skräckfilm... säg gärna till om du vet någon >)

Nu ska jag fortsätta med mina filosoferingar
Ha de underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0