Ett leende

Jag har nu lyckats vara uppkopplad i ungefär en timme, lyckan är stor kan jag säga. Snart är det dags för mig att ge mig av härifrån norr hem igen, hem mot Stockholm. På ett sätt kommer man sakna "lugnet" här uppe, på ett sätt inte. Ibland är det skönt att veta att man inte behöver göra någonting. Utan att man bara kan sitta och ta det lugnt, kolla på en film eller vad man nu vill göra. Ibland har det helt motsatt effekt, då blir jg istället stressad över att jag inte gör någonting och att det inte finns något att göra. Men jag jobbar på att lära mig att bara ta det lugnt och inte göra någonting, och jag tycker faktiskt jag gör lite framsteg. Hemma kan man alltid kolla på tv eller något istället, kanske sätta sig vid datorn. Här finns ingenting alls att göra... bara att sitta och kolla ut genom fönstret. Men det kanske är just det som är kallat landet.

Nu har jag snart iallafall gjort mitt på landet iår, nu är det stan som gäller för mig och stränder. Nämligen två veckors semester på stranden kvar att längta till. Västkusten med Emma och co, sedan Grekland även dit med Emma. Ska bli riktigt härligt =). 

Nu ska jag sätta mig och sola på bryggan ett tag, det är ju för en gångs skull fint väder här uppe.
Ha det underbart allihopa          (soliga hälsningar från, Khilanki hahahahahha)
Erika ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0