fotboll: roligt?

Nu skäms jag nästan lite för att jag har varit så dålig på att skriva.. =/ Det har gått två veckor kanske eller något sånt, illa riktigt illa. Nu ska jag däremot på riktigt försöka skärpa mig och skriva några inlägg i veckan i alla fall, vädret hjälper ju faktiskt till lite med det löftet. De senaste dagarna har det antingen regnat eller varit mulet, "woohoo" lägg märke till ironin i mitt så kallade glädje rop.



Zlatan får äran att vara samtalsämnet i min blogg idag, Grattis.
Jag ska inte leka att jag kan någonting om fotboll för det kan jag inte eller att jag egentligen ens tycker att det är speciellt roligt. Däremot finns det saker som gör att det faktiskt kan bli riktigt kul ändå. Igår var jag Andreas och Peter inne i kungsträdgården och kollade på matchen. Fick hör när vi väl var inne att de var väldigt många som inte kommit in och var avundsjuka på oss och resten av de 10/11 000  människor som va inne. Till råga på allt hade vi plats väldigt väldigt långt fram rakt framför skärmen. Så det gjorde det hela till en riktigt rolig upplevese om man bortser lite från regnet och det sista 1-2 målet, men man kan ju inte få allt som de så fint heter. På onsdag bär det av dit igen med denna gång lite fler personer, så det ska bli riktigt kul.

Oj, nu har jag nästan skrivit hela mitt inlägg utan att nämna Zlatan som jag sa skulle va samtalsämnet för idag men, haha så kan det gå. Kommer inte ens ihåg vad jag hade tänkt skriva om honom, men han här officielt från och med nu utnämnd till min nya idol. Han är ju bara sååååååå cool!!

Nu ska jag väcka Andreas och sedan blir det till att göra sig iordning för dagen.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0