Jonas brothers

Nästan nytt rekord, två inlägg på en dag. Det är mycket för att vara jag det haha.

Bestämde mig ganska tidigt idag för att det skulle bli en lugn dag det här, och det har det sannerligen blivit också. Vilket jag kanske behövde. Okej, inte för att jag gör speciellt mycket ansträngade saker på dagarna såhär på lovet men man har inte sådär jätte mycket tid för sig själv. Hittills har jag varit ensam en dag på lovet och då träffade jag ändå mina kompisar sen på kvällen. Så det här var rätt skönt faktiskt.

Däremot känner jag att jag börjar komma in i samma period som förra året, när jag får för mycket tid att inte göra någonting. Då börjar jag tänka massor istället och sen slutar det med att jag blir deprimerad istället, okej förra året kanske jag hade lite skäl att vara det men om jag känner mig själv rätt fixar jag nog att bli det ändå. Tyvärr. Så just nu funderar jag på att fråga mamma eller pappa om ett jobb på deras företag för nån vecka eventuellt. Jag ska även börja träna varje dag, när vi har fått hem våran maskin villsäga. Vilket blir om ungefär två veckor. Det ska bli riktigt skönt faktiskt, jag saknar att träna på ett sätt, därför jag är så himla trött hela tiden just nu tror jag. Är inte alls trött på samma sätt när jag tränar occh så som vanligt. Så det blir lite av ett experiment haha.

Nej nu börjar CSI NY så jag ska kolla på det.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Emma

jag håller med dig.. har inte gjort något i typ 2 dagar och innan var jag hur glad som helst men nu har jag tänkt så sjukt mycket så nu mår man inte lika bra.. måste hitta någon sysselsättning :p

2008-06-18 @ 00:29:20
URL: http://eemmapemma.blogg.se/
Postat av: Erika

haha, visst är det så. Lite sjukt asså! Nej man får hålla igång och göra något helatiden typ så är det lugnt;)

2008-06-18 @ 00:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0