Precis som i Grease

Hatar ni inte när man missar buss/pendel/t-bana såhär på kvällen när de bara går en gång i halvtimmen?! Det gör i alla fall jag. Idag eller lättare sagt nyss/ikväll när jag va i stan påväg till pendeln fick jag reda på att den gick 10 över. Klockan var då 09 över, bara att springa tänkte jag. Och sagt och gjort. Jag sprang hela vägen till pendel, kryssade mellan alla i tunneln, genom spärrarna och upp för trappan för att se pendeln precis åka iväg. WOOO HOOO!


Nej men jag ska inte klaga för mycket för tiden gick ganska snabbt ändå och jag hade ju en bra film som grund. Så allt så irriterad kunde jag inte bli. Kanske ska berätta vilken film också, haha. Nämligen den nyaste Indiana Jones filmen "kristalldöskallens lalala" eller vad den nu hette. Den va faktiskt riktigt bra tyckte jag, eller rolig kanske man ska säga. Jag skrattade mest haha. Helt klart värd att se!

Nej, nu ska jag hitta på något annat.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va snygg du är=)

2008-06-24 @ 19:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0