Up north

Nu är det bara ungefär elva timmar kvar tills vi åker, landet nästa! Lite blandade känslor, kul på ett sätt, jobbigt på ett annat. Ska ju va där i hela tio- dagar, suck. Så ni kan räkna med en hel massa inlägg, om jag får internet att fungera villsäga. Men med mina tekniska kunskaper ska det nog gå galant, haha.



Nu sitter jag här i mina nya gratis "Solar-flipflop" och tittar på SATC fast jag har massor att göra egentligen, ska packa lite grejer, byta vatten till Skipper och Tinsel, plocka undan lite på mitt rum, säga hej då till Rickis och hinna duscha också. Det kanske är dags att sätta igång nu, jag får sluta skriva och stänga av SATC.

Höres om imorgon troligtvis.
Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0