Update

Ääääääääntligen! Det trådlösa nätverket här uppe gör mig tokig. Ena sekunden går det att koppla upp sig på internet sen två sekunder senare stängs allt av och igenting fungerarar igen. Så nu får vi se hur många gånger internet kommer hinna dö innan jag har skrivit klart det här inlägget. Förmodligen ca 4-5 gånger tyvärr vilket om jag känner mig sjäv rätt kommer leda till att jag blir skit irriterad och låter det gå ut över mina kära föräldrar och så kommer vi börja bråka. Den vanliga gamla visan...

 

Nej nu ska jag snart gå och byta om och göra mig iordning lite, så att jag sedan kan sätta mig och kolla på en film. Haha va onödigt det låter, men aja. Man måste ju ha någonting att göra om dagarna här uppe. Jag fiskar ingenting iår heller så mina dagar går ungefär ut på det, sorligt nog haha. Kolla på film, äta/fika och duscha, kanske om jag e duktig går jag ut och springer vilket jag i och för sig bara gjort en gång än så länge. Men jag jobbar på det.

 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, finns inte så mycket att berätta förutom att jag är förkyld, har massa myggbett, vill ha en RIKTIG dusch och önskar att min mobil inte ska gå via Finland, nu kostar det en förmögenhet att sms.a och ringa hela tiden.

(Jag hade rätt nu har internet dött fyra gånger men jag är inte så irriterad ännu, duktig jag)

 

Ha det underbart allihopa nu

Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0