4,5 tim kvar

Herre gu va tiden har gått snabbt den senaste tiden. Har inte blivit mycket tid framför datorn för mig. Igår åkte Johnzy till London (kommer sakna honom), vi har inte pratat ordentligt på länge nu =(. Snart åker jag även själv iväg, fast för min del blir det Cypern i en vecka med familjen och kusinerna. Ska faktiskt bli riktigt skönt men känns ändå lite konstigt att lämna alla kompisar och så helt. Är van att det alltid finns där... Har tagit farväl av de viktigaste idag (alla var ju inte hemma, men).
Så min dag har varit hektisk, packade och tvättade hela förmiddagen. Sedan kom Linn förbi ett tag, blev skjutsade på cykeln ner till bussen så jag åkte direkt hem till Maike och var med honom ett tag. Sedan blev det bil hem och så spenderade jag den sista tiden med Emma! Helt perfekt eftermiddag. Så nu sitter jag här i mina nya favorit mjukisbyxor  (som snart ska packas ner) och funderar på om den där duschen verkligen är värd att ta nu eller om jag ska vänta tills om någon timme då jag ändå måste gå upp och göra mig iordning...

Hur som helst måste jag ändå gå nu, men ni får ha det så sjukt underbart här hemma denna vecka så ska jag också ha det.
-- Erika

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du har det bra där nere i värmen din fuskare där ;D

2008-03-25 @ 23:41:03
Postat av: Erika

haha, tack sa mkt! >D

2008-03-27 @ 21:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0