I brist på annat

Undra hur många gånger jag har raderat hela inlägget nu. Får inte riktigt till det när jag ska skriva... I'm out of ideas.

image238
Sitter och kollar igenom alla mina bilder på datorn, guu vilka minnen man får. De flesta är från i sommras och liknande, och jag saknar verkligen att vara brun alltså. Eller när man bara kan gå omkring i shorts/jeans och ett linne utan att frysa.

Nu är det dags att ta fram brun utan sol, så man får lite färg och solpudret så får man även lite färg i ansiktet. Det hjälper verkligen! Man känner sig mycket piggare som brun än som vinter-blek.
Och om det är något man är trött på att vara så är det blek, nej nu satsar jag för fullt på att bli brun.
Måste ju börjar förbereda lite för cypern, kul att komma dit å va kritvit, nej usch!

Och min plan jag hade angående kläder har fungerat riktigt bra hittills. Har inte haft mjukiskläder en enda dag ännu. (Om man bortser från under jackan när man varit ute). Vilket faktiskt gör mig lite stolt och även, kläderna gör att man känner sig piggare.

Har till och med köpt ett rosaglittrigt nagellack, haha. Det är jätte gulligt man känner sig som en liten flicka i det. Så just nu är det de som gäller, bort med alla mörka färger. Nu ska det vara ljust!

Jag funderar även på att ta mina sista pengar från när jag fyllde år och ta mig in till stan i helgen och köpa ett par jeans. Några billiga som tillexempel "cheap monday". Ungefär samma modell som de jag har nu och de älskar jag ju så. Kanske ljusa? Men jag har lite svårt för ljusa jeans, känns lixom som att ens ben blir mycket bredare i de. Har jag rätt? Aja,...

Nu väntar duschen, sedan blir det att fixa sig lite (ögon bryn, naglar, brun utan sol) efter det några avsnitt av sex and the city och lite hallon. =)

Ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer
Postat av: bara Maria

hoppas att du får en trevlig helg gumman

2008-03-14 @ 12:42:05
URL: http://elitas.blogg.se
Postat av: Erika

tack så mkt maria:) detsamma!

2008-03-17 @ 22:59:03
Postat av: emma lund

haha sötnos ;D
brunutansol is the shit som man säger..
have fun i cypern, men vi ses väl innan hoppas jag.
pussss

2008-03-20 @ 19:47:08
Postat av: Erika

klar bruntuansol is the shiit:P Men nu kör jag på riktig sol i 1 vecka, du kan ju fortsätta med the fake way;)

Ska ha det bäst!! Du med puss

2008-03-24 @ 00:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0