Mannen utan öde

Nu är lovet officielt slut tycker jag, och den här dagen har varit riktigt skön faktiskt. Bara tagit det lugnt så det känns riktigt bra. Åkte till Blackeberg imorrse och kollade på när Vallentuna & BP spelade match, efter att stått ute och kollat i en halvtimme på matchen så fick Tom sin nyckel sedan åkte vi hem till Emma och kollade film åt lunch och fikade. Alla har väl sett Hur man blir av med en kille på 10 dagar?. I alla fall den såg vi, var verkligen länge sedan sist nu, men den är ju bara så bra att man måste se den en 22.a gång (eller något sådant). För en gångs skull tänkte jag va duktig idag och faktiskt plugga på en helg, så jag gick hem tidigt och la mig och läste så nu har jag lyckats läsa 40 sidor idag. Jag har ätit god Indisk (tror jag det va) mat med familjen och kollat på Singing bee. Så jag är nöjd med dagen =)

Jag hade värsta grejen jag hade tänkt skriva men, kan kan för allt i världen inte komma på vad det var just nu. Hmm. Skriver det imorgon om jag kommer på det då.

Annars ha det så underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0