Still alive

Sa nu sitter jag har i "varmen". Okej det ar inte overdrivet varmt men duger ganska bra for min del, hellre det an kalla Sverige lixom. Saknar folk hemma jatte mycket faktiskt fast det bara har gatt tre dagar eller fyra kanske det ar, men men jag star ut. Har ju precis hittat datorerna har pa hotellet haha, letade i flera dagar och tyckte att det va lite konstigt att det inte fanns natt internet eller sa pa hotellet. Men allt hade sin forklaring, sa nu ar jag riktigt nojd har ungefar 100 min kvar pa min inloggning sa hinner logga in ett par ganger till om jag inte ar allt for langsam nu.

Sa nu vet ni, ni behover inte vara oroliga for mig! Jag har det bra och lever fortfarande, dock borjar jag kanna mig lite rod efter solen (men det ar ju bara positivt, betyder att jag far farg). Sa nu satsar jag stenhart pa att bli lite brun tills jag kommer hem sa att man har nagot att skryta med. >D

Men ha det sa underbart allihopa sa ska jag ocksa ha det!!
Hors kanske redan imorgon.
Erika <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0