Vad har jag sagt om...

Då har jag äntligen kommit hem då! Varit en rätt skön dag idag, förutom att jag haft ont i halsen hela dagen i stort sett och att jag är på jätte dåligt humör nu. Men vad ska man göra, man kan ju inte "få" allt. Skolan rullade på rätt snabbt idag alltså, vi hade bara några få lektioner och slutade vid 1 tiden. Sedan åkte jag, Linn och Robin direkt till gymmet.  Där träffade/såg man som alltid lite kändisar, Arian var lite med oss, även de sura tanterna var där (de tittar alltid surt på oss, sen vi sa att det var våran tur att ha rullbanden när de hade haft de i 15 minuter)(det är maxtiden om det är kö på de). Ja det var ungefär alla va jag kan komma på idag.

Så imorgon har vi studie dag vilket ska bli väldigt väldigt skönt. Vi ska även göra ett besök hos vårat fadderföretag (Handelsbanken) nere i spånga lite snabbt. Sedan har vi hela dagen till våran förfogan. Så vi får se vart vi tar vägen! Träning som vanligt på kvällen, annars inget planerat.

Sitter och funderar på vilken "outfit" man ska ha imorgon då. Måste ju fortsätta min planering, men det är mycket image235svårare att komma på vad man ska ha på sig än att bara sätta på sig nått linne och en stor skön tröja.
Men blir nog denna skulle jag tro =) Länge sedan man använde den.

Undra hur intressant det egentligen är att sitta och lyssna/läsa när jag filosoferar om vad ja ska ha på mig, hahaha.
Men jag har lite brist på ideér så ni får stå ut. Däremot har jag en idé på ett inlägg till imorgon eller kanske senare ikväll beror på hur uttråkad jag är.





Nu ska jag vidare, ha det underbart allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0