you're so vain

Har börjat lyssna på den låten nu, hörde den i "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" igår. Så nu har jag fastnat för den! Men jag har ett problem, jag vet inte vad VAIN betyder=P
image234
Hade på mig min nya tröja(skjorta, kalla det vad du vill) idag, är faktiskt riktigt nöjd över den. Nu börjar det bli vår så nu är det dags att börja tänka lite på hur man klär sig igen. Under vintern är det helt okej att bara gå runt i sköna mjukiströjor hela tiden, men nu ska jag börja skärpa mig igen =)
Fick höra i början av förra terminen att jag hade fin stil och klädde mig väldigt snyggt (inte för att skryta, hahaha), men sen nu när jag pratade med samma person igen fick jag höra att jag inte alls hade samma snygga stil längre =P. Det hänger nog en hel del ihop med det jag sa innan, att vintern är den tid då det känns helt okej att klä sig precis i det man känner för.

Så nu är det dags att ränsa garderoben och börja fylla den med vår och sommarkläder igen! Inte mig något emot, kan jag säga.

Men nu ska jag nog gå och hitta på något ett tag,
ha det underbart allihopa
Erika


Kommentarer
Postat av: IQ 123 ;)

Vain = fåfäng

2008-03-03 @ 21:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0