Götelaborg

Hemma från Göteborg igen och precis som vanligt hade det mycket att bjuda på. Men man märker att man börjar bli äldre, helt plötsligt är nästan alla där yngre än man själv och det som de första åren var så nytt och spännande är nu "old news". Ändå klagar jag inte, om jag ska vara ärlig så nej det var inte det roligaste året men jag hade ändå kul. La ner mycket energi på att ta det lugnt och umgås med "laget". Men jag ska fatta mig kort, jag har en hel del minnen med mig hem och de flesta av de glada minnen.

Jag skulle kunna skriva massor men jag orkar helt ärligt inte just nu.
Är helt slut så ska gå och lägga mig tänkte jag, allt ni får är en bild. Och har ni tur kanske flera när de andra har lagt in de på datorn =)
image251
Ha det underbart alllihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0