Only a couple of weeks left

Det går, men det går sakta. Men det är väl som man säger "sakta men säkert", fast just nu önskar jag att det skulle gå lite snabbare. Ja nu undrar ni säkert vad jag pratar om och det ska jag självklart berätta haha, jo mitt samhällsarbete om konflikten mellan greker och turkar om Cypern... har nästan skrivit all fakta nu, det ända som saknas är analys och sammanfattning sen är jag "do, did, done".

Nu såhär sista veckorna innan lovet (ja det är faktiskt sant, det är bara tre fatta TRE veckor kvar till sommarlovet. Inte ens en månad!! Helt sjukt va fort det har gått.) kommer allt, alla stora arbeten och alla nationella prov. Som tur är så är vi helt klarar med de nationella proven nu, gjorde den sista matte delen och engelska delen idag så nu får jag pusta ut. Fast har fortfarande samhällsarbetet kvar. Men efter den här veckan kan jag verkligen pusta ut för sen är alla prov och allting över. Im looking forvard to it, kan jag verkligen säga.

Vad är det mer som händer denna vecka då? Jo mamma fyller år, Carro fyller år, jag ska träna, coacha, beep-test i skolan och ska åka och kolla på ett par skor jag såg i tidningen. Det är ungefär veckansplaner.
image256

Nej nu vill jag att det ska vara varmt ute igen och inte såhär kallt, usch usch!!

Men middagen väntar, ha det så bra allihopa
Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0