out of function

Nu är har jag äntligen kämpat mig igenom hela naturarbetet. Det stora avslutande arbetet för kursen Naturkunskap A, och gissa OM jag e lycklig. Helt ärligt så är jag ganska glad att hela den här veckan är slut faktiskt, mycket har hänt och  det har varit en hel del att tänka på som jag bara skjutit undan. Så nu när jag äntligen är klar med allt jag ska ha gjort så har jag faktiskt tid att bara sitta ner och tänka lite, men jag är inte helt säker på att jag vill det egentligen...
Nu återstår bara imorgon, men jag tror det blir en rätt lugn dag. Sedan är det helg, woohoo! Har en del planerat faktiskt så det blir väl ingen lugn och ro då heller kan jag tänka mig.

image253


Känner att jag är väldigt negativ när jag skriver just nu, men jag ursäktar mig med att jag är helt slut. All energi är som bortblåst och allt jag vill göra just nu är att krypa ner i min NYA (ängel) säng, haha. Just därför tror jag faktiskt att jag ska göra det, dricka lite oboy och kolla på några avsnitt av vänner sedan vakna upp hyfsat utvilad imorgon. Så att jag är berädd på "alla nya äventyr" som dagen har att bjuda på.

Så ha det underbart allihopa
Imorgon ska det bli riktigt skönt väder också, missa inte det, haha.
// Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0